כל מי שהתנסה בהגשת אייפד לילד כבר ראה שלעיתים זה עלול להיות כרוך בקשיים שונים המאפילים על התועלת המופקת מהשימוש באייפד.
קחו לדוגמא – ילד שמתקשה לשהות די זמן בתוך המשחק וקופץ כל רגע ממשחק למשחק. הוא אינו משלים את המשימה של המשחק ואינו מצליח להפיק תועלת ולמידה.
או ילד שמתחיל לשוטט ברחבי האייפד, מסדר אותו מחדש, מתקין ומוחק אפליקציות, יוצר תכנים, מפעיל מוזיקה או סרטונים בזמנים לא מתאימים, מצלם תמונות ומפוצץ את זכרון האייפד, או לחילופין מוחק תמונות חשובות ועוד, בזמן שאנו לא מעונינים שזה יקרה...
ישנם כמה הגדרות שמוכרחים להגדיר טרם התחלת השימוש של הילד באייפד כדי שהשימוש ייעשה בקלות וללא תקלות עם מקסימום תועלת, תקשורת ולמידה!
יש הגדרות רבות, חלקן נמצאות תחת "זמן מסך". אחת ההגדרות החשובות יותר נקראת – "גישה מודרכת" הנמצאת בתחום הנגישות. בקורסים הדיגיטליים תוכלו למצוא הדרכות מפורטות שידריכו אתכם בדיוק לשם מה נועד הכלי הזה ואיך עושים בו שימוש יעיל ומוצלח.
אם אתם עדיין מסתבכים או לא מבינים – דברו איתי. אני כאן לכל שאלה!